joi, 17 februarie 2011

Sindicalistul Marica îl acuză pe Traian Băsescu că stă la masă la infractorii

Sindicalistul Vasile Marica îl acuză pe preşedintele Traian Băsescu că stă la masă cu infractorii. Sindicalistul susţine că Marius Ungureanu, fostul şef de vamă care l-a acuzat de luare de mită, a avut discuţii cu preşedintele ţării.
Vasile Marica îl acuză pe preşedintele ţării că vorbeşte cu infractorii
FOTO: ebihoreanul.ro



Vasile Marica, liderul Sed Lex îl acuză pe preşedintele României că s-a pus de acord cu Marius Ungureanu pentru ca să-l denigreze.
"Dacă săptămâna trecută când eram atacat că am luat milioane de euro de la o persoană cu care nu am vorbit, şi nu ştiam cum să mă justific pentru că nu ştiam ce, vreau să vă spun că după ieşirea din 15 am înţeles ce se întâmplă. Acest infractor (n.r. Marius Ungureanu) care e cunoscut consumator de droguri, a purtat negocieri în perioada 4 -14 cu preşedintele, ca să declare despre mine lucruri care nu s-au întâmplat. Negocierile au durat atât de mult pentru că voia să vorbească direct cu Băsescu, ca să i se garanteze că Dobriţoiu va fi repus în funcţiesă-i garanteze că va primi funcţia de şef al vămii Constanţa. Anunţ public să ştie că acest individ se laudă că a înregistrat discuţia lui cu preşedintele şi e şantajabil. Dacă el stă la masă, pentru că nu suportă că cineva îi stă împotrivă, îl anunţ că dacă stă cu infractorii la masă nu e preşedintele meu", a declarat Vasile Marica, liderul Sed Lex.
Consilierul prezidenţial Valeriu Turcan respinge "toate" acuzaţiile pe care liderul Sed Lex, Vasie Marica, i le-a adus, joi, lui Traian Băsescu."Nu a existat o asemenea întâlnire", a declarat Valeriu Turcan.
Vasile Marica susţine că tabla de şah a fost contruită la Cotroceni de Lăzăroiu.
"Acest domn Ungureanu infractor de rând stă la masa cu preşedintele. Dacă există la dosarul meu vreun act în perioada în care spune acest traficant de droguri eu sunt gata să-mi dau demisia.Eram pregătit să mă suspend din funcţie, dar când am înţeles ce se întâmplă am hotărât să lupt şi lupt în numele cetăţeanului Marica Vasile şi vă mai spun că această tablă de şah a fost contruită la Controceni de Lăzaroiu cu atac direct. Tabla de şah e baronul local şi cel care-l numeşte. Voi prezenta un protocol veţi vedea cum fiecare instituţie e împărţită ca la uşa cortului. Niciodată sindicatele nu pot influenţa acest lucru. Nici Blejnar, nici Ialomiţianu. Baronul şi pionul, nu e cu calul cum vrea Lăzăroiu. Toate judeţele de pe graniţă sunt ameninţate că le iau oamenii din funcţii. Unui om nu-i trebuie după 13 ani după ce fură cu Ungureanu să împrumute bani de la bancă. În numele cetăţeanului Marica îi cer demisia preşedintelui, o să cer sprijinul ambasadelor pentru a-mi proteja familia", a declarat Vasile Marica.
Preşedintele Traian Băsescu a declarat recent, într-un interviu pentru România Liberă, că în cele şase luni de supraveghere nu s-a depistat nicio legătură directă de transfer de şpagă de la punctele de frontieră către vreun om politic, şi că se teme că "Regina" de pe tabla de şah se află printre liderii sindicali.
Şi ministrul de Interne a făcut referire la liderul de sindicat când a fost întrebat despre "regina" corupţiei din vămi. "Credeţi că sunteţi aproape de regină? Nu ştiu, întrebaţi-l pe domnul Marica cât de aproape se simte de cei ce cercetează acest caz", a declarat Traian Igaş, ministrul de Interne.
În luna mai a anului trecut, preşedintele Băsescu îl ataca direct pe Vasile Marica: "Sigur, eu nu am ce să pierd şi nu am de ce să nu le spun şi domnilor lideri sindicali că sunt caraghioşi atunci când vorbesc de corupţia politicienilor. N-aş vrea să-l întreb pe domnul Marica, spre exemplu, ce ştie de corupţia din vămi sau pe şeful Poliţiei de Frontieră ce ştie despre corupţia din frontiere, pe unde trec tirurile cu ţigări.”
Marius Ungureanu, fost şef de vamă la Giurgiu, a declarat într-o conferinţă de presă că, din 1997 până în 2002, i-a dat şpagă liderului Sed Lex, Vasile Marica, câte 2.000 - 2.500 de dolari lunar.
realitatea

Niciun comentariu: