luni, 28 februarie 2011

Copila-lup, cea mai păroasă fetiţă din lume VEZI FOTO

“Erau persoane care mă necăjeau şi îmi spuneau maimuţă, dar acum nu mai îmi spun aşa. sunt obişnuită. Nu-mi simt părul pentru că a fost mereu aşa. Când creşte îmi este însă destul de greu să văd. Sper să mă vindec într-o zi”, spune Supatra.


Copila-lup, thailandeza Supatra Sasuphan, a intrat în Cartea Recordurilor / Foto: dailymail.co.uk
Copila-lup, thailandeza Supatra Sasuphan, a intrat în Cartea Recordurilor / Foto: dailymail.co.uk


I se mai spune fetiţa-lup sau faţă de maimuţă. Fetiţa thailandeză, Supatra Sasuphan, în vârstă de 11 ani, susţine că a fost oficial recunoscută ca cea mai păroasă fată din lume.

Cu toate că fetiţa din Bangkok se confruntă zilnic cu tachinările colegilor, Supatra spune că părul a ajutat-o să devină foarte populară.

“Sunt foarte fericită să fiu în Cartea Recordurilor! Oamenii trebuie să facă multe lucruri ca să ajungă aici”, spune ea.

“Tot ce a trebuit să fac a fost să răspund la câteva întrebări şi mi-au dat titlul”, spune fetiţa.

Supatra este unul dintre cei 50 de oameni care suferă de sindromul Ambras, cauzat de un cromozom. Înainte ca sindormul să fie descoperită bolnavilor li se spunea vârcolaci.

Supatra are păr foarte des care i-a crescut pe faţă, urechi, mâini, picioare şi spate. Chiar şi tratamentul cu laser a eşuat.

Deşi în general cei care suferă de această boală sunt evitaţi de toată lumea, Supatra s-a integrat foarte bine în mediul ei şi a devenit populară.



realitatea

Niciun comentariu: