joi, 17 februarie 2011

Bownessie, noul monstru cu cocoaşe dintr-un lac britanic VEZI FOTO

Legenda lui "Bownessie" este din nou în centrul atenţiei, după ce creatura ar fi fost văzută săptămâna trecută în apele lacului Windermere din Marea Britanie.
Bownessie / FOTO: Tom Pickles
Bownessie / FOTO: Tom Pickles


Fotografia înfăţişează un animal cu cocoaşe şi cu piele neagră lucioasă care înoată la suprafaţa lacului. Imaginea a fost realizată de Tom Pickles, în vârstă de 24 de ani, care spune că animalul era cât trei maşini de mare.

"Ne-am speriat şi ne-am întors imediat la mal. La început, am crezut că e un câine...apoi am văzut cât e de mare şi cât de repede se mişca", a spus Tom.

Aceasta este a opta oară când Bownessie este văzută, în ultimii cinci ani.

"Avea pielea ca a unei foci, dar forma corpului era extrem de ciudată - nu am mai văzut un astfel de animal", a precizat tânărul.

Creatura din fotografia lui Tom se potriveşte perfect descrierii unui jurnalist, care a văzut şi el animalul în 2006.

Experţii foto nu pot spune dacă fotografia este trucată sau nu, însă precizează că aceasta este cea mai bună imagine a monstrului făcută până acum.

"Fotografia a fost făcută cu telefonul şi este prea mică pentru a ne da seama dacă este prelucrată în Photoshop", a spus David Farnell, expert foto.

Marea Britanie mai are o creatură acvatică legendară, deja celebrul monstru din Loch Ness.



realitatea

Niciun comentariu: