miercuri, 23 februarie 2011

Doi parinti americani fac senzatie cu bebelusii lor!

Un cuplu din Columbus a devenit celebru peste noapte dupa ce a postat pe Facebook o poza de senzatie cu ei si cu cei sase bebelusi ai lor.



Rozonno (30 de ani) si Mia McGhee (29 de ani) au facut furori pe internet, dupa ce au publicat pe Facebook o poza cu ei stand pe jos, in timp ce sextupletii lor - Olivia, Madison, Rozonno jr, Josiah, Elijah si Isaac - dorm dezbracati pe spatele taticului lor. Libertatea scrie ca spectaculoasa imagine i-a atras atentia si celebrei vedete TV Oprah Winfrey, care i-a invitat pe cei doi americani in emisiunea ei.
Oprah Winfrey
Oprah le-a oferit parintilor celor 6 copii un cec in valoare de 250.000 de dolari
Micutii au opt luni, iar parintii lor nu prea mai apuca sa doarma pentru ca trebuie sa schimbe mereu scutece si pregateasca biberoanele. Pentru a acoperi toate cheltuielile necesare cresterii a sase copii, Oprah le-a oferit parintilor un cec in valoare de 250.000 de dolari pentru cumparaturi, precum si o vacanta la Las Vegas, drept o luna de miere de care nu avusesera parte. Mia adevenit mama celor sase bebelusi dupa mai multe incercari esuate si fertilizari in vitro.
showbiz

Ninsorile şi frigul nu părăsesc ţara noastră până vineri VEZI PROGNOZA PE TREI ZILE

Vremea se încălzeşte uşor abia de sâmbătă. În weekend, ninsorile se reduc, norii se mai răresc, iar soarele iese de sub nori mai ales în jumătatea nordică a ţării, aşa că mercurul mai prinde curaj şi saltă ceva mai hotărât în termometre, până la valori şi de 4-5 grade cu plus.


Meteorologii anunţă ninsori şi în zilele următoare



Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o informare valabilă până vineri după-masă prin care este anunţat un nou val de ninsori care se va porni încă de joi noapte. Aşadar, nici joi soarele nu se arată. Iarna pare că mai face un pas, iar temperatura aerului nu saltă nicăieri peste patru grade. Cele mai mici valori vor coborî la minus 6, poate chiar mai mult în nordul Moldovei. Nu scăpăm nici de ninsori. Vor fi active pe arii mari şi chiar abundente mai ales dimineaţa în Dobrogea, pentru ca apoi să se concentreze pe vestul şi sudvestul ţării. Precipitaţiile mixte nu lipsesc nici ele preferând Lunca Dunării, iar vântul va atinge în sudestul ţării şi 50-60 de km pe oră viscolind astfel ninsoarea.

În Capitală, tot iarna face legea. Norii vor sta adunaţi peste Bucureşti întreaga zi, vântul se simte şi el destul de hotărât, iar maxima nu saltă peste minus 1 grad, zero grade, valoare cu 5 grade mai mică decât ar fi normal. Presiunea atmosferică urcă uşor de la 757 mm coloană de mercur, valoare doar o idee mai mică decât cea de referinţă.

Munţii stau şi joi acoperiţi de nori. Ninsorile nu se opresc, ba chiar în Carpaţii Occidentali şi cei Meridionali vorbim de cantităţi serioase de precipitaţii. Vântul este totuşi moderat în general şi doar pe crestele înalte atinge cote supărătoare, dar temperatura aerului continuă să fie scăzută în staţiunile montane.
Pentru turiştii care sperau să nu trebuiască să agaţe în cui schiurile, ninsorile de la munte sunt o veste îmbucurătoare. Stratul de zăpadă continuă să crească de la o zi la alta, dar riscul de avalanşă impuse steag roşu la Vârfu Omu şi la Bâlea Lac. În schimb, deşi e mult mai puţină zăpadă, condiţiile de schi sunt ideale şi fără nici un risc de avalanşă la Arieşeni şi Predeal, cu aproximativ 25-26 de centimetri de omăt depus. La fel de frumos este şi la Sinaia, ca şi la Postăvaru, unde pârtiie au un stra de 22-41 de centimetri de zăpadă.

După pauza de miercuri, din sudul Banatului până în Maramureş, joi din nou preiau puterea ninsorile. Ninge şi în TransilvnaiaTransilvania, dar pe arii mai mici. Maximele sunt pozitive în general, dar mici, cu valori de 1 grad la Timişoara, 2 în Baia Mare şi Cluj şi cel mult 3 la Sibiu.
Şi în sud ninsorile se extind, mai ales în Oltenia, unde deja stratul de zăpadă e cel mai mare din ţară. Trecător, în Lunca Dunării, nu e exclus să dea câte o ploaie sau lapoviţă, dar vântul este aici intens şi neplăcut, în timp ce maximele sunt între minus 1 şi plus un grad. Dobrogenii au parte de ninsori mai ales dimineaţa, apoi sunt posibile lapoviţe şi chiar ploi, dar şi aici vântul e puternic, iar maximele abia dacă trec de pragul de îngheţ.
Şi în Moldova frigul se ascute, iar ninsorile sporesc. În sudul provinciei vântul suflă în rafale, iar maximele păstrează Moldova în plină iarnă, cu valori de minus 5-6 grade în nord până la cel mult minus 1 grad la Galaţi.
Ninsorile continuă şi vineri. Doar nord-vestul ţării ar putea să fie ceva mai ferit de fulgii de zăpadă, iar la malul mării precipitaţiile vin, cel mai probabil sub formă de ploi. În rest, vântul rămâne la fel de hotărât, iar maximele scad la valori de la minus 7 grade în nordul Moldovei şi în depresiunile transilvane până la cel mult un grad-două pe litporal şi nordvestul ţării.
Frig şi în Capitală vineri, cu minus 1 grad la amiază, fără soare şi cu ninsori când şi când.
Sâmbătă însă în sfârşit se mai opresc ninsorile. Rămân active la munte şi în sud-vest, dar în nord, de exemplu, iese soarele. Temperaturile însă rămân mici, cu minus 8 grade în nordul Moldovei şi cu valori de cel mult 4-5 grade ăn Cul şi Târgu Mureş.
Se mai îndreaptă vremea şi în Capitală sâmbătă, cu ceva raze de soare strecurate printre nori, fără ninsori, dar tot cu numai 0 grade la amiază.


realitatea

Elena Udrea: Să ieşim din ipocrizie, avem o problemă cu maidanezii, trebuie rezolvată

Ministrul Dezvoltării critică blocarea acţiunilor de eutanasiere a maidanezilor iniţiate pe vremea lui Traian Băsescu şi spune că problema lor trebuie rezolvată tranşant.


Elena Udrea


„Toată lumea se fereşte să vorbească despre problema câinilor maidanezi. Avem această situaţie: maidanezi care atacă populaţia, oameni care au murit. Au fost o campanie a lui Traian Băsescu oprită populist. Cred că va trebui să nu ne mai ascundem după protestele unor ong-uri care nu au soluţii, dar vin să blocheze autorităţile şi să dăm o lege prin care să rezolvăm problema asta. Pentru că e o problemă naţională, nu a una a Bucureştiului, pentru că e oricum foarte greu să-i strângem pe toţi şi sunt aduşi în continuu şi lăsaţi în Capitală. Trebuie să avem o strategie coerentă, de la câine care este în casă şi care va trebui să aibă date de identificare atât pentru câine cât şi pentru stăpân, la amenzi pentru stăpânii care îşi lasă câinii şi îi abandonează, fie pentru cei care se duc să îi ia de la adăposturi şi pretind că îi vor creşte, dar apoi îi lasă liberi pe stradă, la sprijin pentru cei care chiar îi cresc, prin act medical asigurat pentru cei care chiar îi cresc, eventual ajutor pentru mâncarea lor, deci trebuie o politică clară şi coerentă pentru cei care doresc să crească animale în casă, pe de altă parte să fie găsită o soluţie pentru cei care sunt bolnavi, fie nu-şi stăpân şi pentru care statul cheltuie foarte mulţi bani”, a declarat ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, la REALITATEA.NET LIVE.


realitatea

Şeful vămii Moraviţa voia să-şi închirieze elicopter pentru a merge la serviciu

Un poliţist de frontieră de la Stamora-Moraviţa, arestat în prezent, avea şofer şi maşină de 20.000 de euro. Un şef de tură al vameşilor a vrut să arate că el e cel mai tare şi a vrut să închirieze un elicopter, potrivit adevarul.ro.


Ambiţii la vamă: Poliţist de frontieră cu şofer şi şef de vamă cu elicopter

Unul dintre poliţiştii de frontieră de la Stamora Moraviţa trăia pe picior mare. Vasile Muntean, acum arestat preventiv, avea angajat un şofer. Şi pentru că beneficia de tratament regesc, poliţistul s-a şi lăudat cu traiul de "bugetar".
"Îmi permit maşină şi şofer, mă-nţelegi. Facem cât trebuie, dăm mai departe şi nouă ne rămâne cât să trăim ca regii", ar fi spus el, potrivit stenogramelor.
Şi dacă poliţistul de frontieră îşi permite maşină şi şofer, vameşul şef îşi permite... elicopter. Milan Gubici, şef de tură la Vama Moraviţa a şi negociat pentru închirierea unui aparat de zbor. Asta doar ca să-l umilească pe poliţistul de frontieră cu maşină de 20.000 de euro.
"Bă, bat palma cu cineva din Ungaria, este firmă de elicoptere private. Nu la Aerotaxi, mă. Taci. Nu costă mult, câteva sute de euro. Şi vin o săptămână, două cu elicopterul la lucru. Am vorbit, tot, dar nu are de unde să mă ia. Ţară de căcat. Păi de unde, p... mea să mă ia. Unde p... mea, vine elicopteru pe şosea? Că la vamă, vin pe câmp, dar până la aerodrom să merg cu maşina e ca p... Mor de ciudă, ăialalţi, ăla cu maşina", a povestit Gubic, cu un coleg, într-o conversaţie surprinsă de SRI.
Milan Gubic s-a predat miercuri . El este acum în arestul Poliţiei Capitalei.

realitatea

Cât de sigură e Dacia Duster: Rezultatele crash test-ului EuroNCAP. VIDEO

Cu doar 3 stele obţinute la crash-test, Dacia Duster nu a impresionat deloc, spun oficialii EURONCAP. Cu un punctaj de doar 28% pentru siguranţa pietonilor şi  29% pentru asistenţă de siguranţă, SUV-ul românesc se situează sub limita de performanţă a modelelor de pe piaţa europeană din acelaşi segment.





Este dezămăgitor că Renault, compania mamă, nu acordă mai multă atenţie siguranţei la maşinile Dacia, aşa cum făcea cu automobilele Renault, spun oficialii EuroNCAP.
Modelul testat a fost Dacia Duster 1.5 DCi Laureate.
Nissan Juke şi Mitsubishii ASX au obţinut 5 stele. Modele Logan şi Sandero au obţinut tot 3 stele la testele EURONCAP.

Impact frontal 11 puncte
Compartimentul pentru pasageri al Daciei Duster a rămas stabil la impactul frontal, dar uşa portbagajului s-a deschis în timpul testului, iar masina a fost penalizată. Protecţia toracelui a fost evaluată ca fiind marginală, pentru ambii pasageri din faţă.
Măsurătorile pe manechine, la genunchi şi femur nu indică o problemă, dar, pe partea conducătorului auto, s-a considerat că structurile din tabloul de bord prezintă un risc de rănire a ocupantului, în funcţie de poziţia şi de statura acestuia. Şi aici, şi protecţia a fost evaluată ca marginală. La impactul lateral, uşa conducătorului auto s-a deschis şi maşina a fost penalizată.
Impact lateral cu un stâlp 6 puncte
La un impact lateral cu un stâlp, uşile nu s-au deschis, dar protecţia toracelui la  şofer a fost catalogată drept slabă, din cauza presiunii asupra coastelor, sesizată la manechin. Şi protecţia împotriva leziunilor cervicale în cazul unei coliziuni din spate a fost evaluat ca fiind "marginală".
Protecţia copiiilor

Maşina a obţinut maximum de puncte pentru protecţia "manechinului de 18 luni" în testele dinamice. Pentru "manechinul de 3 ani", aşezat cu faţa spre înainte, mişcarea în faţă a capului a fost bine controlată. Pentru ambele manechine, s-a constatat o poziţie corespunzătoare în cazul unui impact lateral. Airbag-ul pasagerului poate fi dezactivat pentru a permite instalarea unui scaun pentru copil, aşezat cu faţa spre înapoi, dar informaţiile furnizate conducătorului auto. Pericolul utilizării unui scaun aşezat pe banchetă cu faţa spre înapoi fără a dezactiva airbagul a fost explicat destul de clar de către producător, dar o etichetă nu a fost ataşată şi pe parasolarul din faţă.
Safety Assist (asistenţă de siguranţă) 
Controlul electronic al stabilităţii (ESC)  nu este disponibil pe varianta Duster testată, aşa că SUV-ul românesc nu a punctat la acest capitol. Sistemul de avertizare de la centura de siguranţă a şoferului face parte din echiparea standard a Duster-ului, iar pentru pasagerul din dreapta va fi disponibil în curând.
Protecţie pietoni

Nici spoilerul faţă şi nici capota motorului nu au obţinut rezultate satisfăcătoare (calificativ foarte slab) la capitolul protecţia pietonilor.

Cele mai bune rezultate din 2010 la testele EURONCAP

Executive (limuzine clasa mare): BMW 5 Series
Small Family : Alfa Romeo Giulietta
Supermini : Honda CR-Z
Small off-road 4×4 : Kia Sportage
Small MPV : Toyota Verso

money.ro



Un autobuz cu pasageri şi altul cu 40 de elevi au fost blocate în zăpadă

Un autobuz cu 15 pasageri şi altul cu 40 elevi au rămas înzăpezite în judeţul Buzău, miercuri dimineaţă.  Utilajele de deszăpezire au reuşit să-i scoată din zăpadă, iar autobuzele şi-au continuat drumul.


Utilajele de deszăpezire au deblocat drumul

Două autobuze au rămas blocate în zăpadă în judeţul Buzău.
Şoferul unuia dintre autobuze a declarat la Realitatea Tv că cele două autobuze au fost deblocate. Autobuzul cu pasageri şi-a continuat cursa, însă copiii au fost întorşi din drum pentru că exista riscul să rămână din nou împotmoliţi.
"Am fost înzăpeziţi de la ora 7.00. În autobuzul cu elevi erau 40 şi în autobuzul meu sunt 15 persoane. Primăria a trimis utilajele. Eu acum îmi continui cursa. Autobuzul cu copii se întoarce spre casă", a declarat Titi Radu, administrator firmă de transport.
Drumul nu a fost curăţat  marţi noapte. Două utilaje de deszăpezire acţionează în zonă.
realitatea

Accident mortal pe DN1 la ieşirea din localitatea Tâncăbeşti




În urma accidentului, doi oameni au murit, iar trei au fost grav răniţi.


Două persoane au murit şi alte trei au fost grav rănite într-un accident produs pe DN1

Toţi cinci se aflau într-o maşină, care s-a izbit de parapetul care delimitează sensurile de mers. Şoferul, care avea 53 de ani, şi unul dintre pasageri au murit pe loc.
Potrivit poliţiştilor, pasagerii erau îmbrăcaţi în uniforme militare. Deocamdată, nu au fost date publicităţii alte detalii cu privire la identitatea lor.
"Să stabilim în urma cercetărilor dacă a fost pe fondul vitezei sau dacă e pe fondul adormirii la volan", comisar Rusen Silviu, şeful Poliţiei Rutiere Ilfov.
În urma accidentului, traficul a fost întrerupt mai bine de o jumătate de oră, pe sensul de mers dinspre Bucureşti spre Ploieşti.
realitatea

A scăpat cu viaţă după ce şi-a făcut praf maşina, la 320 km/h. VEZI IMAGINI




Aşa arată un Pagani Zonda F netmponat

Automobilul Pagani Zonda F, care costă 1,5 milioane, s-a făcut praf în urma accidentului, dar şoferul, un neamţ plin de bani, a scăpat ca prin minune.


Aşa arată Pagani Zonda F de 1,5 milioane de euro după accidentEl este norocosul Steffen Korbach

Ghinion sau noroc? Un german teribilist, şi milionar, de altfel, care şi-a accelerat automobilul Pagani Zonda F, de 1,5 milioane de euro, până la 320 de kilometri la oră a scăpat ca prin urechile acului dintr-un accident incredibil. La fel şi pasagera din dreapta sa. Şoferul este nimeni altul decât Steffen Korbach, noul proprietar al companiei Gemballa.
El se întorcea de la Genoa la Monaco şi, pe autostradă, a testat limitele bolidului său. La un moment dat, el a pierdut controlul volanului, iar maşina s-a izbit violent de un parapet, când acul vitezometrului scăzuse la "doar" 110 km/h. Maşina s-a făcut praf, dar şoferul a scăpat, culmea, fără nicio zgârietură, la fel şi femeia care îl însoţea.
Pierderea automobilului Pagani Zonda F nu va fi resimţită prea puternic de Korbach, care mai are în garaj două Bugatti Veyron, o Gemballa Mirage GT, un Lamborghini Gallardo şi un Lamborghini Murcielago şi un McLaren MP4-12C.Aşa arată Pagani Zonda F de 1,5 milioane de euro după accident
Aşa arată Pagani Zonda F de 1,5 milioane de euro după accident
realitatea

Omenirea, la un pas de extinctie. Eruptia vulcanului Toba ramane un mister

In locul in care s-a petrecut eruptia vulcanului Toba - acum aproape 74.000 de ani - se afla astazi un peisaj pitoresc ce are in mijloc lacul Sibandung, si doar cativa nori de fum ce ies din vulcan mai aduc aminte de violenta din adancuri.








Vulcanul Toba



Daily Galaxi : Toba este locul unde locuiau cei mai periculosi Homo sapiens si s-au dus cele mai crancene lupte ale oamenilor pentru supravietuire. Descoperirile unor cercetatori care au lucrat in nordul si sudul Indiei au scos la iveala ca  planeta a trecut printr-o perioada de iarna lunga de 6-10 ani, imediat dupa ce vulcanul a erupt,  dar altii cred inca ca planeta a suferit schimbari climatice, iar vremea s-a racit timp de 1000 de ani.
Pe Pamant au supravietuit doar 10.000 de oameni si asta ca urmare eruptiei vulcanului Toba, dar si din cauza scaderii temperaturii.
Echipa de cercetatori, condusa de un grup de experti de la Universitatea Oxford, au analizat cum au trait oamenii in acea perioada, ce instrumente foloseau sau ce plante existau. Au constata ca uneltele au fost create de Homo sapiens. Dr. Michael Petraglia, din cadrul Scolii de Arheologie a Universitatii Oxford, arata ca aceasta descoperire demonstreaza faptul ca India a fost populata cu 15.000 de ani mai devreme de cat se banuia pana acum. 


a este locul unde locuiau cei mai periculosi Homo sapiens si s-au dus cele mai crancene lupte ale oamenilor pentru supravietuire. Descoperirile unor cercetatori care au lucrat in nordul si sudul Indiei au scos la iveala ca  planeta a trecut printr-o perioada de iarna lunga de 6-10 ani, imediat dupa ce vulcanul a erupt,  dar altii cred inca ca planeta a suferit schimbari climatice, iar vremea s-a racit timp de 1000 de ani.
Pe Pamant au supravietuit doar 10.000 de oameni si asta ca urmare eruptiei vulcanului Toba, dar si din cauza scaderii temperaturii.
Echipa de cercetatori, condusa de un grup de experti de la Universitatea Oxford, au analizat cum au trait oamenii in acea perioada, ce instrumente foloseau sau ce plante existau. Au constata ca uneltele au fost create de Homo sapiens. Dr. Michael Petraglia, din cadrul Scolii de Arheologie a Universitatii Oxford, arata ca aceasta descoperire demonstreaza faptul ca India a fost populata cu 15.000 de ani mai devreme de cat se banuia pana acum. a este locul unde locuiau cei mai periculosi Homo sapiens si s-au dus cele mai crancene lupte ale oamenilor pentru supravietuire. Descoperirile unor cercetatori care au lucrat in nordul si sudul Indiei au scos la iveala ca  planeta a trecut printr-o perioada de iarna lunga de 6-10 ani, imediat dupa ce vulcanul a erupt,  dar altii cred inca ca planeta a suferit schimbari climatice, iar vremea s-a racit timp de 1000 de ani.
Pe Pamant au supravietuit doar 10.000 de oameni si asta ca urmare eruptiei vulcanului Toba, dar si din cauza scaderii temperaturii.
Echipa de cercetatori, condusa de un grup de experti de la Universitatea Oxford, au analizat cum au trait oamenii in acea perioada, ce instrumente foloseau sau ce plante existau. Au constata ca uneltele au fost create de Homo sapiens. Dr. Michael Petraglia, din cadrul Scolii de Arheologie a Universitatii Oxford, arata ca aceasta descoperire demonstreaza faptul ca India a fost populata cu 15.000 de ani mai devreme de cat se banuia pana acum. 
protv si romanianews