joi, 17 februarie 2011

Liam Neeson vorbeşte pentru prima dată despre moartea soţiei sale: "Am alergat atât şi nimeni nu mă lăsa să o văd..."







Actorul Liam Neeson a vorbit, într-un interviu acordat revistei Esquire, despre decesul soţiei sale, actriţa Natasha Richardson, din 2009, şi durerea prin care a trecut, informează accesshollywood.com.
Actriţa britanică Natasha Richardson a murit în martie 2009, la vârsta de 45 de ani, în urma unui accident de schi suferit în Canada, care i-a provocat leziuni severe la nivelul creierului 
Neeson spune că după ce a aflat că Natasha a suferit un accident la schi, a alergat la spital.
"Am intrat la Urgenţe, unde erau cam 70 - 80 de oameni cu mâini rupte, ochi învineţiţi, şi, pentru prima dată, nimeni nu m-a recunoscut. Nici asistentele, nici pacienţii. Nimeni. Şi am alergat atât şi nimeni nu mă lăsa să o văd. Şi mă uit peste ei, încep să împing... Ştiu că soţia mea este acolo undeva. Scot telefonul mobil şi un agent de pază vine şi îmi spune: «Îmi pare rău, domnule, nu aveţi voie să îl folosiţi aici» şi vroiam să îl întreb dacă mă cunoaşte, dar a dispărut pentru a răspune la un telefon sau ceva. Am ieşit afară. Era foarte frig şi eu mă întrebam ce o să fac? Cum să trec de agenţii de pază", declară actorul.
Neeson spune că apoi o asistentă l-a recunoscut şi l-a îndreptat spre camera soţiei sale. "Eram atât de recunoscător - pentru prima dată în nu ştiu cât timp - să fiu recunoscut. Şi asistenta spune: «Mergeţi în spate. Faceţi stânga. Este într-o cameră acolo». Aşa că am ajuns acolo. Toţi medicii aceia tineri, care arătau de 18 ani, mi-au inspirat numai răul", a mai povestit Neeson.
Richardson a fost ulterior transportată la Lenox Hospital din New York, unde a murit la scurt timp.
Liam Neeson spune că, după decesul soţiei sale, s-a refugiat în lucrul care ştie să îl facă cel mai bine: munca. "Cred că eram într-o stare de şoc. Dar este, într-un fel, o decizie proastă să te întorci la muncă. Este ceaţă, dar ştiu că tragedia aceasta nu m-a înnebunit de tot încă. Cred că am supravieţuit pentru că am fugit. Am fugit la muncă. Ascultă, ştiu câţi ani am şi sunt foarte aproape să pierd roluri, cum ar fi cel din «Taken». Aşa că rămân să mă pregătesc, rămân cu munca. Este destul de uşor să-ţi faci planuri legate de joburi, să te pregăteşti pentru multă muncă. Este eficient", a spus actorul.
"Dar ăsta este lucrul ciudat cu durerea. Nu te poţi pregăti pentru ea. Crezi că o să plângi şi o să treci peste. Îţi faci planuri că aşa o să fie, dar nu se întâmplă niciodată asta", mai declară Neeson.
Cu toate acestea, actorul a explicat că doar a amânat durerea de a o pierde pe femeia cu care a fost căsătorit din 1994 şi cu care are doi copii. "Te loveşte în mijlocul nopţii - ei bine, mă loveşte în mijlocul nopţii. Ies să mă plimb. Mă simt chiar mulţumit. Şi, dintr-o dată, boom", a mai spus Neeson.
Actorul irlandez Liam Neeson, în vârstă de 58 de ani, este cunoscut din filme precum "Pur şi simplu dragoste/ Love Actually", "Batman - Începuturi" şi "Teroare în Paris/ Taken", dar şi din trilogia "Cronicile din Narnia". Anul trecut, actorul a apărut printre altele în "3 zile de coşmar", "Echipa de şoc" şi "Înfruntarea titanilor".
gandul

Niciun comentariu: