marți, 1 martie 2011

Centrul Capitalei, blocat de marşul şi mitingul sindicaliştilor VEZI TRASEELE AFECTATE

Peste 10.000 de militari pensionari sau disponibilizaţi sunt aşteptaţi astăzi în Bucureşti la un marş şi miting de protest. Cadrele militare sunt nemulţumite de recalcularea pensiilor, dar şi de noul Cod al Muncii. Centrul Capitalei va fi blocat. VEZI ZONELE RESTRICŢIONATE


Mitingul va bloca centrul Capitalei

Circa 10.000 de sindicalişti cadre militare în rezervă şi retragere sunt aşteptaţi să protesteze, marţi, în Capitală. Cadrele militare sunt nemulţumite de recalcularea pensiilor, dar şi de noul Cod al Muncii.
Protestatarii cer revenirea la pensiile anterioare recalculării, abrogarea tuturor actelor normative care sunt în contradicţie cu legislaţia europeană. Sindicaliştii consideră că pensia este un drept patrimonial, astfel încât ea nu poate fi diminuată şi nici nu se poate recalcula.
"Am vechime în aviaţie din 4.141 de lei acum am 1.100 de lei. Rău ma descurc. Sunt bătrână am nevoie de medicamente am nevoie de multe", a spus o pensionară.

"Sunt de la 20 de ani la Ministerul de Interne, mi-a venit mai puţin cu 23 de ani, 6 milioane în minus", a spus un fost militar.

"Noi am venit pentru a începe aceste mitinguri în ţară ne vom lupta pentru drepturile câştigate nu am cerut bani în plus", a declarat un pensionar din Dolj.

"De bucurie nu a venit nimeni după 38 de ani de muncă, am fost ofiţer, am pierdut 11 milioane aproape jumăte. Aşa că diferenţa să o facă domnul Boc", a adaugat un alt pensionar.
Mitingul militarilor pensionari sau disponibilizaţi blochează centrul Capitalei
Între orele 11.00 şi 14:30 circulaţia rutieră va fi restricţionată pe traseul Piaţa Eroilor – Bulevardul Eroilor – strada Ştirbei Vodă – Calea Victoriei – Rosetti – Bulevardul Magheru – Bulevardul Lascăr Catargiu – Piaţa Victoriei, dar şi pe Şoseaua Kiseleff între Arcul de Triumf şi Piaţa Victoriei.
De asemenea vor fi aplicate restricţii temporare şi pe arterele ce intersectează traseul de deplasare al manifestanţilor. Între orele 14.30 şi 15.30 mitingul se va desfăşura în Piaţa Victoriei, unde circulaţia va fi restricţionată.
realitatea

Niciun comentariu: