joi, 10 februarie 2011

Hosni Mubarak nu a demisionat: Nu voi candida la viitoarele alegeri

Preşedintele Egiptului, Hosni Mubarak, a declarat joi seară că nu va candida la următoarele alegeri, care vor avea loc în septembrie, şi că îşi va duce promisiunile făcute la bun sfârşit.

Hosni Mubarak nu a demisionat: Nu voi candida la viitoarele alegeri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)



Declaraţiile lui Mubarak:
  • Îi voi pedepsi pe cei care au cauzat aceste răni şi au comis crime împotriva voastră.
  • Voi răspunde cererilor voastre şi sunt hotărât să îmi duc promisiunile la bun sfârşit.
  • Greşelile pot avea loc în orice sistem politic.
  • Eu, ca preşedinte al republicii, sunt ruşinat şi nu voi asculta de alte intervenţii străine.
  • Dragii mei cetăţeni şi fraţi, nu voi candida la viitoarele alegeri. Voi proteja constituţia şi drepturile oamenilor. Puterea va fi transferată celui ales de popor.
  • Am început un dialog pe care trebuie să îl continuăm pentru a parcurge în pace perioada până în septembrie.
  • Trebuie să fim o echipă şi să ieşim din această criză, pentru a avea siguranţă pentru toţi oamenii.
  • Am păstrat pacea în Egipt şi nu am încercat niciodată să am mai multă autoritate. Mă doare când văd aceste evenimente.
  • Sunt convins că Egiptul va trece peste aceste momente dificile. Egiptul trebuie să fie prima prioritate.
  • L-am delegat pe vice-preşedinte să preia din puteri şi am încredere că ţara va sta în picioare şi va trece peste aceste momente dificile. Nimeni nu va lua deciziile pentru noi.
  • Voi păstra integritatea ţării şi interesul Egiptului va fi prioritatea mea. Voi continua ceea ce am început până la sfârşit. Nu voi pleca şi voi fi îngropat aici.
    mediafax

Niciun comentariu: