joi, 10 februarie 2011

Băsescu: Vreau şi eu un salariu mai mare de 1.100 de euro

Preşedintele a declarat la Radio România Actualităţi că şi medicii sunt prost plătiţi, şi profesorii, şi militarii, dar astea sunt lefurile pe care şi le permite ţara.


Preşedintele vrea mai mulţi bani la salariu
Preşedintele vrea mai mulţi bani la salariu / FOTO: Grup RC


“Noi avem salariile pe care le produce ţara. Trebuie să recunoaştem că medicii sunt foarte prost plătiţi, profesorii la fel, militarii... pe cine vreţi să mai trecem pe lista. Că preşedintele e foarte prost plătit.! Şi eu aş vrea să am salariu mai mare de 1.100 euro pe lună. Mai ales că nu am voie să am un costum ros în coate, pantofi stâlciaţi... Sunt sigur că şi dumneavoastră aţi vrea să aveţi un salar mai mare. Nu putem să spunem ”nu vreau să lucrez la absorbţia fondurilor pentru că nu am salariu mare, nu vreau să lucrez la vamă că nu am salariu mare”, a declarat preşedintele Traian Băsescu, la Radio Romania Actualitati.
realitatea.net  

Niciun comentariu: