marți, 22 februarie 2011

Un fost vameş de la Otopeni povesteşte cum îi dădea şpagă sindicalistului Marica

Încă un autodenunţ în cazul şpăgilor din vămi. Un fost vameş de la Albiţa a povestit la Realitatea TV că i-a dat mită sindicalistului Vasile Marica. Gigi Gheorghe este membru PDL Sector 1 Bucureşti şi a depus azi un denunţ la DNA.


Gigi Gheorghe, fost vameş la Vama Otopeni, îl acuză pe Vasile Marica că ar fi luat şpagă
FOTO: REALITATEA TV



Gigi Gheorghe, un fost angajat al Vămii Otopeni, a declarat pentru Realitatea TV că şi el se numără printre cei care i-au dat liderului Sed Lex, Vasile Marica, bani. El a mai spus că a sesizat Oficiul European de Luptă Antifraudă cu privire la anumite nereguli din vamă, acesta fiind şi motivul pentru care a fost dat afară în 2010.
"În anii '96, '97 am dat mitădomnului Marica Vasile împotriva căruia am făcut şi un denunţ astăzi la DNA. Sper să fiu chemat la DNA. Domnul Marica ştiefoarte bine cine sunt pentru că am fost lider de sindicat la Albiţa în perioada '97 - '98. Banii erau strânşi de liderii de sindicat din fostul Sindicat Unirea şi erau daţi prin intermediul liderilor de sindicat domnului Marica. Eu, personal, i-am dat lui Marica", a declarat fostul angajat al Vămii Otopeni, Gigi Gheorghe.
Întrebat ce făcea domnul Vasile Marica cu aceşti bani primiţi de la vameşi, Gigi Gheorghe a declarat: "Asta este treaba domnului Marica. El trebuie să răspundă la întrebare. Probabil susţinea sindicatul. Cel puţin nouă aşa ni se spunea".
"La Albiţa nu am idee. Eu vă pot spune aspecte de la Vama Otopeni, unde am fost până în luna decembrie 2010", a adăugat el.
Întrebat de ce nu mai lucrează ca vameş la Vama Otopeni, fostul vameş a declarat "Pentru că mi-am permis luxul să sesizez Oficiul European de Luptă Antifraudă (OLAF) cu nişte infracţiuni petrecute în Vama Otopeni, care sunt cunoscute de adjunctul vămii, Constache Adrian. În primă fază mi s-a refuzat semnarea ordinului de autosuspendare şi, ulterior, mi s-a adus la cunoştinţă că domnul Traian Mărginean, supărat că am anunţat OLAF-ul mi-a semnat decizia de suspendare în raportul de serviciu. Eu am sesizat ce se întâmpla acolo din punct de vedere infracţional".
Gigi Gheorghe, membru PDL, a spus că nu a participat la campanii electorale ale PDL-ului, ci că a susţinut partidul şi susţine platforma partidului.
Întrebat dacă nu crede că acest lucru îi va afecta credibilitatea, Gigi Gheorghe a declarat: "Nu am nicio treabă cu partidul la această oră. Când am sesizat OLAF-ul nu l-am sesizat în numele PDL-ului, ci în numele propriu".
realitatea

Niciun comentariu: