marți, 22 februarie 2011

Secretul longevitatii: o viata fara sex

Gladys Gough din Marea Britanie sustine ca a ajuns la venerabila varsta de 103 ani pentru ca nu a facut niciodata sex. Batrana a marturisit ca nu a fost niciodata interesata de relatiile intime si ca virginitatea a ajutat-o sa traiasca atat de mult.


Gladys Gough

Nu am avut niciodata un iubit si nici nu m-am casatorit. Pur si simplu nu m-a interesat capitolul barbati si probabil de asta am ramas virgina. Mi-am luat mereu cina, am avut grija sa mananc sanatos, iar in viata mea nu a existat niciun partener”, a declarat Gladys.
Batrana spune ca si-a petrecut intreaga viata calatorind si vizitand intreaga lume impreuna cu sora ei, Edna, care a murit in 1996, la varsta de 85 de ani.
Nu am dus lipsa de pretendenti. Am primit tot felul de propuneri, dar am preferat sa calatoresc si sa-mi petrec timpul cu sora mea”, a mai spus Gladys.
protv

Niciun comentariu: