vineri, 4 februarie 2011

Gigi Becali: Dacă se doveşte că un consilier al meu a votat în PE, îmi dau demisia

Europarlamentarul PNG respinge acuzaţiile formulate de eurodeputatul maghiar Szegedi Csanad cum că un consilier al patronului Stelei ar fi votat în locul său în plenul Parlamentului European. "Nu există nici jumătate de vot în dreptul numelui meu", a declarat , Becali. Site-ul Vote Watch confirmă faptul că Gigi Becali nu a votat deloc joi.


Gigi Becali
Gigi Becali / FOTO: Grup RC



“Verificaţi dacă a votat cineva în locul meu. Există un site unde puteţi face asta. Eu sunt la Bucureşti. Dacă cineva am votat înseamnă că în dreptul numelui meu apare acolo un vot, înseamnă că a votat un consilier. Dacă s-a votat, eu fiind acasă, înseamnă că există cel puţin un vot dat pe ziua de azi. Dacă e aşa, eu îmi dau demisia. Dacă nu există un votat atunci trebuie să scrii “Domnule europarlamentar Szegedi, eşti un mincinos!””, a declarat pentruREALITATEA.NET, Gigi Becali.

Patronul Stelei spune că nu îl cunoaşte pe Szegedi. “Nu ştiu cine este Cenedi, Szegedi. Eu sunt Becali. Ei ştiu cine sunt eu. Eu sunt Becali. Nu-l cunosc. Eu sunt prieten cu europarlamentari italieni, cu câţiva spanioli”.

Becali insistă că nu există un vot în dreptul său. “Nu există un singur vot, o jumătate de vot. Nu avea cum să voteze altcineva în locul meu din greşeală, nu are cum fără cartela mea. În plus, nu putea intra nimeni acolo, vreun consilier. Sunt şi eu curios de ce a spus asta. Chiar nu-mi dau seama. Păi un asemenea lucru să lăsa cu scandal european. Ce crezi că suntem în Parlamentul României să votezi în locul altcuiva. Dacă intră un consilier în timpul plenului, îl arestează imediat cei de la pază. Nu se poate aşa ceva”.

Patronul Stelei spune că vrea scuze publice de la europarlamentarul maghiar. “O să-i cer preşedintelui Parlamentului European să-i solicite să-mi prezinte scuze. Pentru că în ţara mea s-a spus că un consilier a votat în locul meu. Să-mi ceară scuze să se vadă şi în ţara mea cum spune el asta. Dar ce onoare să aibă el, când a minţit deja?, a adăugat Gigi Becali.
Gigi Becali şi-a pus un consilier să voteze în locul său în Parlamentul European. E ceea ce susţine un europarlamentar maghiar Szegedi Csanad, care ar fi remarcat că locul patronului Stelei era ocupat de un consilier, relatează Adevărul.
Site-ul Vote Watch confirmă faptul că Gigi Becali nu a votat deloc joi. 


sursa : http://www.realitatea.net