Dacă „frumosul e tot atât de necesar ca şi utilul“ – aşa cum spunea Victor Hugo –, atunci de ce n‑ar exista o ţinută vestimentară business care să ofere, simultan, şi eleganţă, şi siguranţă?
ciprian vlad
Pentru Ciprian Vlad (31 de ani), proprietarul Zenonni Made To Measure, întrebarea valorează cel puţin 2.000 de euro pe comandă. Două atribute de început: este prima şi deocamdată şi singura croitorie de luxdin ţară care, mai nou, poate să alimenteze garderobele politicienilor, ale oamenilor de afaceri, ale ambasadorilor sau diplomaţilor şi cu costume la comandă antiglonţ. O mişcare de imagine sau o nişă cu potenţial?
AVANTAJ COMPETITIV. „Şi una, şi alta“, răspunde scurt Ciprian Vlad, „e un produs vandabil care satisface anumite nevoi, speciale, ce‑i drept. Şi există o piaţă“. Chiar dacă nu o spune direct, Vlad vrea „ceva în plus“ faţă de competitorii care fac tot haine personalizate, dar care la dotarea standard a unui astfel debusiness adaugă
«opţiuni» parcă trase la indigo.
sursa:realitatea.net
ciprian vlad
Pentru Ciprian Vlad (31 de ani), proprietarul Zenonni Made To Measure, întrebarea valorează cel puţin 2.000 de euro pe comandă. Două atribute de început: este prima şi deocamdată şi singura croitorie de lux
AVANTAJ COMPETITIV.