marți, 8 februarie 2011

Doi oameni au murit în urma unui accident pe A1 VEZI

Traficul pe Autostrada A1 a fost blocat luni seara mai bine de oră la ieşirea din Piteşti în urma unui accident. Două persoane au murit după ce maşina în care se aflau a derapat şi a intrat frontal într-un camion.


Traficul pe Autostrada Bucureşti - Piteşti a fost blocat mai bine de o oră / FOTO:REALITATEA TV

Şoferul camionului care intra în Piteşti spune că nu a putut evita impactul cu cei din autoturismul Dacia.

"A venit tare de sus, a pierdut controlul, a încercat să o redreseze, a tras dreapta după care s-a învârtit şi a intrat. Am frânat cât am putut, am tras dreapta. Aproape m-am oprit când a intrat în mine", a declarat şoferul camionului.

Unul dintre bărbaţii aflaţi în maşină a decedat pe loc, iar celălalt a fost transportat la spitalul Judeţean din Piteşti, însă a murit la scurt timp.

"Persoanele au fost propulsate în afara caroseriei. Noi am găsit una lângă maşină, una la aproximativ patru metri de maşină", a declarat plutonierul adjutant Ionel Ciobanu de la serviciul de descarcerare.

Impactul a fost atât de puternic încât autoturismul Dacia a devenit un morman de fiare.

"A pierdut cotrolul asupra volanului neadaptând viteza la condiţiile de carosabil, posibil umed. Traficul a fost blocat circa o oră", a declarat Marian Frăţilă, agent şef Poliţia Rutieră Argeş.

sursa:realitatea.net