miercuri, 23 februarie 2011

Şeful vămii Moraviţa voia să-şi închirieze elicopter pentru a merge la serviciu

Un poliţist de frontieră de la Stamora-Moraviţa, arestat în prezent, avea şofer şi maşină de 20.000 de euro. Un şef de tură al vameşilor a vrut să arate că el e cel mai tare şi a vrut să închirieze un elicopter, potrivit adevarul.ro.


Ambiţii la vamă: Poliţist de frontieră cu şofer şi şef de vamă cu elicopter

Unul dintre poliţiştii de frontieră de la Stamora Moraviţa trăia pe picior mare. Vasile Muntean, acum arestat preventiv, avea angajat un şofer. Şi pentru că beneficia de tratament regesc, poliţistul s-a şi lăudat cu traiul de "bugetar".
"Îmi permit maşină şi şofer, mă-nţelegi. Facem cât trebuie, dăm mai departe şi nouă ne rămâne cât să trăim ca regii", ar fi spus el, potrivit stenogramelor.
Şi dacă poliţistul de frontieră îşi permite maşină şi şofer, vameşul şef îşi permite... elicopter. Milan Gubici, şef de tură la Vama Moraviţa a şi negociat pentru închirierea unui aparat de zbor. Asta doar ca să-l umilească pe poliţistul de frontieră cu maşină de 20.000 de euro.
"Bă, bat palma cu cineva din Ungaria, este firmă de elicoptere private. Nu la Aerotaxi, mă. Taci. Nu costă mult, câteva sute de euro. Şi vin o săptămână, două cu elicopterul la lucru. Am vorbit, tot, dar nu are de unde să mă ia. Ţară de căcat. Păi de unde, p... mea să mă ia. Unde p... mea, vine elicopteru pe şosea? Că la vamă, vin pe câmp, dar până la aerodrom să merg cu maşina e ca p... Mor de ciudă, ăialalţi, ăla cu maşina", a povestit Gubic, cu un coleg, într-o conversaţie surprinsă de SRI.
Milan Gubic s-a predat miercuri . El este acum în arestul Poliţiei Capitalei.

realitatea

Niciun comentariu: