sâmbătă, 5 februarie 2011

Vanghelie, despre candidaţii Alianţei PSD-PNL: Încercăm să ne maimuţărim împreună prin sondaje

Preşedintele PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, a declarat, la finalul CEx al PSD, în cadrul căruia a fost votat Protocolul Uniunii Social-Liberale, că este destul de greu să fie convins de importanţa acestei alianţe. "Eu am principiile mele", a spus Vanghelie. Cât despre sondajele care îl dau ca preferat când pe Antonescu, când pe Ponta, liderul PSD notează: "Acum trăim într-o boală a sondajelor şi încercăm să ne maimuţărim împreună prin sondaje".
Vanghelie: Acum trăim într-o boală a sondajelor şi încercăm să ne maimuţărim împreună prin sondaje
Vanghelie: Acum trăim într-o boală a sondajelor şi încercăm să ne maimuţărim împreună prin sondaje





"Pe mine e greu să mă convingă cineva. Eu am principiile mele, care sunt sănătoase. Sunt de acord cu tot ceea ce e constructiv, dar e greu să mă mai convingă cineva. Nu mă mai schimb la vârsta asta", a spus Marian Vanghelie, întrebat fiind dacă este de acord cu alianţa PSD-PNL.
În ceea ce priveşte ultimul sondaj, efectuat la comanda PNL, care-l plasa pe Antonescu în fruntea preferinţelor românilor la prezidenţiale, cu 33,4%, în vreme ce Ponta aduna doar 25,9%, liderul PSD apreciază, ironic: "Noi trăim acum într-un fel boală a sondajelor şi încercăm să ne maimuţărim împreună prin sondaje. Va trebui de discutat foarte serios în ceea ce scrie în protocol privitor la modul în care se vor face sondaje şi cum ne vom verifica. Nu se pot schimba lucrurile peste noapte."
Cât despre suspendarea preşedintelui Băsescu, preşedintele PSD Bucureşti susţine că aceasta nu mai reprezintă o prioritate.
"Nici nu cred că se poate acum, ca să fiu sincer. Cred că, în momentul de faţă, problemele românilor sunt cu totul şi cu totul altfel. Cel mai important cred că ar fi că trebuie dat jos Guvernul şi preluată guvernarea într-o formă sau alta, ca să încercăm să schimbăm lucrurile. Cred că în primul rând trebuie să fie dat jos acest guvern care şi-a dat verdictul până acum. Nu cred că mâine asta e pe agenda oamenilor", a spus Vanghelie. 
sursa:realitatea.net