sâmbătă, 5 februarie 2011

Noul model Dacia va şoca industria auto în 2012

La începutul anului 2012, Dacia va surprinde industria auto cu un model extraordinar. Nici nu vă puteţi imagina cum va arăta. Declaraţiile au fost făcute de şeful departamentului de marketing şi comunicare Renault, Stephen Norman, într-un interviu pentruCaradisiac






"Aşteptaţi-vă la un model de excepţie în anul 2012, pe care îl veţi vedea la Geneva.   Nu vă puteţi nici măcar imagina cum va arăta. Apoi, după 6-12 luni, veţi vedea o extensie a gamei Dacia în categoria superioară. Pregătim o gamă mai largă de modele" a spus Norman.

În ceea ce priveşte canibalizarea celor două mărci (Renault şi Dacia), şeful marketingului de la Renault a răspuns simplu: "Dacia explodează, Renault progresează. Nu este nicio ţară în care să fim prezenţi, iar Renault să nu fi crescut. Într-adevăr, Dacia creşte foarte mult, dar Renault progreseasă cu siguranţă".

Vezi interviul aici

Conform AutoBild, Dacia plănuieşte lansarea a opt modele noi şi mai multe facelift-uri în următorii patru ani. Una dintre noutăţi, un low-cost ce va avea un preţ de circa 5.000 de euro.

Cu numele de Citadine, modelul ar putea avea în jur de 3,6 metri lungime, 3 uşi şi ar putea împrumuta platforma tehnică a lui Renault Twingo.

Dacia vrea să intre pe segmentul clasei de mijloc cu un model de 4,7 metri lungime. Printre planurile constructorului pentru anii următori se numără un urmaş al lui Sandero, un van, un pickup şi un facelift pentru Duster.

Program lansări Dacia 2012-2015
  • 2012 Sedan clasă medie (4,7 metri lungime) de dimensiunile unui Renault Laguna, dar la preţ de Megane
  • 2013 Noul Logan cu dimensiuni mai mari, Logan City Van, Logan pick-up, Dacia MPV (MINI-BUS FAMILY CAR), Dacia LCV Van, Sandero facelift
  • 2014 Duster Pickup, Duster facelift
  • 2015 Dacia Citadine - 3,60 m, 3 uşi, hatchback, Noul Sandero



Automobile Dacia intenţionează să pătrundă pe cât mai multe pieţe internaţionale, cu excepţia SUA, având în vedere că vânzările din Europa de Vest nu vor rămâne pentru foarte mult timp la fel de puternice, a declarat vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.

"În lumea auto eşti iresponsabil dacă tu crezi, aşa, că vei trăi într-o fericire continuă. Scopul nostru este întreg globul pământesc, mai puţin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce căuta acolo (...) Deci, scopul nostru este întregul glob cu câteva excepţii gerografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu", a răspuns Stroe întrebat dacă piaţa vest-europeană va continua să fie principala ţintă de vânzări pentru următorii ani.

Stroe crede că nici Australia nu ar putea fi o destinaţie de export, din cauze logistice, întrucât transportul este prea scump.

Potrivit lui Stroe, cu Sandero şi Duster, brandul Dacia a arătat ca depăşeşte sfera Logan şi că reprezintă o soluţie raţională, similară IKEA.

Oficialul a reiterat că Dacia va scoate în fiecare an câte unu-două modele noi. Vicepreşedintele Dacia a mai arătat că producătorul a avut o până în prezent trei strategii de marketing, în funcţie de piaţa căreia i s-a adresat.
sursa:money.ro