miercuri, 9 februarie 2011

Cine e super bunicuţa - Interviu cu femeia de 70 de ani care a luat la bătaie cu sacoşa şase hoţi înarmaţi

O bunicuţă eroină pune pe fugă cu o sacoşă şase hoţi înarmaţi cu bâte şi ciocane. Întamplarea e cât se poate de reală şi s-a petrecut pe străzile oraşului britanic Northampton.








O cheamă Ann Timson şi are peste 70 de ani. Modestă, doamna le-a răspuns ziariştilor englezi simplu: "Nu sunt un erou". Toată presă britanică o intervievează pe bătrână.
Iată scena povestită de doamna Timson:

"Eram la cumpărături în oraş, m-am întalnit cu o prietenă şi ne-am oprit ca să stăm de vorbă. Am auzit zgomotul care venea din capătul străzii. M-am uitat şi am văzut un băiat care alerga spre intrarea magazinului de bijuterii "
"Trei bărbaţi îl urmăreau şi, cand am văzut că sunt înarmaţi, am crezut că vor să îl bată".
"Instinctul matern m-a făcut să o iau la fugă strigand către acei bărbaţi să se oprească".

"Abia atunci mi-am dat seama că sparg geamul magazinului şi că e un jaf".

"Era şi un scuter în calea mea, dar eram deja în plină fugă şi am început să-i lovesc pe hoţi cu sacoşa mea de cumpărături".


"Unul dintre ei chiar a ridicat ciocanul spre mine, aşa că am continuat să dau cu sacoşa".

"La început trecătorii nu m-au ajutat. Am fost chiar mirată".


"Mulţi stăteau acolo şi filmau sau făceau fotografii".

"Acum, privind totul la rece, ştiu că m-am pus în pericol. Aş face însă acelaşi lucru dinnou.
sursa:gandul.info


Niciun comentariu: