vineri, 18 februarie 2011

Un jandarm din Târgu Jiu a găsit 50.000 de euro într-o parcare

50.000 de euro găsiţi în parcare. De aşa minune a avut parte un jandarm din Târgu Jiu, care a dat peste o geantă plină cu bani, lăsată lângă o maşină. Omul a dat dovadă de un simţ civic cum puţini ar fi reuşit probabil, şi a înapoiat întreaga sumă.


Jandarmul l-a căutat pe proprietarul banilor şi i-a înapoiat geanta
FOTO: REALITATEA TV



Aurel Trăistaru are 35 de ani şi este plutonier la Inspectoratul de Jandarmi Gorj. Zilele trecute, omul a coborât în parcare şi a găsit lângă maşina lui o servietă cu bani şi o sacosă cu acte. A dus bunurile în casă, a identificat proprietarul iar când a coborât din nou la maşină, l-a găsit pe om acolo.

"L-am întrebat dacă a pierdut ceva sau dacă ştie de dispariţia unor documente. Mi-a confirmat că sunt ale dumnealui. I le-am înmânat. A verificat apoi dacă are totul în acel diplomat şi în acea plasă. Mi-a mulţumit şi ne-am luat la revedere, prieteni", a declarat plutonierul Aurel Trăistaru, de la IJJ Gorj.
"Este un gest onorabil. Subofiţerul a dat dovadă de o conduită morală ireprosabila, de spirit civic, lucru care nu poate fi privit decât cu apreciere de către conducerea instituţiei", a declarat Marius Puzdrea, purtător de cuânt al IJJ Gorj.

Bărbatul care a înapoiat cei 50.000 de euro s-a ales cu mulţumiri din partea proprietarului servietei şi din partea Jandarmeriei.
realitatea

Niciun comentariu: