marți, 15 februarie 2011

Răspuns pentru Mircea Radu

Am stat de vorbă cu el înainte să înceapă emisiunea asta de pe TVR. Am făcut atunci un interviu. Nu i-am pus întrebări uşoare. Nu era cazul. I-am spus că televizual murise. Credeam despre el cam ce cred acum despre Andreea Marin. Cu cât succesul iniţial e mai mare, cu atât insuccesul următor e mai probabil. Cu cât te asociezi mai mult şi mai bine unui produs, cu atât e mai greu să dezobişnuieşti publicul de obiceiul de-a te vedea acolo. Cred că ăsta e motivul important pentru care Andreea Marin s-a luat cu altele. I-am spus şi ei când ne-am văzut anul trecut. Nu mi-a confirmat şi probabil că adevărul e la mijloc.
Conversaţia cu Mircea Radu s-a încheiat cu concluzia că rămâne să-i spun ce cred după ce văd emisiunea. N-am mai vorbit. S-a încheiat săptămâna trecută primul sezon. Înainte să-i răspund sunt obligat la o concluzie. Una dintre coprezentatoarele lui este Irina Mohora. Am urmărit-o în evoluţia ei la TVR şi mi s-a părut că-ţi transmite coerent un fapt. Fetele frumoase de la televizor nu e obligatoriu să fie proaste, dar e obligatoriu să fie combinate cu unul celebru şi mediocru ca să ajungem să ni se pară importante. Irina a fost colegă cu mine în liceu. Acum e una dintre cele care îţi dau de înţeles că la televizor fetele frumoase trebuie să ştie să se şi exprime ca să aibă rost. Tot colegă de liceu cu mine a mai fost şi Raluca Aprodu. Am văzut-o în filme, în reclame, în telenovele. Ironia sorţii a făcut ca lângă clasa ei să înveţe Andreea Popescu. Fata care s-a combinat cu Vârciu şi s-a dezbrăcat puţin.
Ea e pe prima pagină. Nu Raluca. Nici Irina. Nu pentru că e mai interesantă. Pentru că e mai dezbrăcată. Pentru că e mai disponibilă la a se da în stambă. Emisiunea lui Mircea Radu povesteşte despre faptul că nu trebuie să se scălâmbăie cineva ca să ai rating. Povesteşte despre faptul că divertismentul poate fi şi mişto, nu doar penibil. Povesteşte despre faptul că doar neputinţa face ca să-ţi explici ridicolul invitaţilor prin nevoia de rating. Pentru că nu e important doar să câştigi. Important e cum câştigi.
În Trecerea Anilor”, în primele ediţii, a triplat ratingul TVR-ului în intervalul respectiv. A avut aproape un milion de telespectatori. A ajuns în primele 5 emisiuni de divertisment spre finalul anului trecut. Mi-a plăcut o replică bună dintr-un film prost, „Maid in Manhattan“. Cu toţii suntem oameni. Cu toţii cădem. Diferenţa dintre noi e dacă şi cât de repede ne ridicăm. Lui Mircea Radu i-a ieşit.
okmagazine.ro

Niciun comentariu: