duminică, 13 februarie 2011

Acuzaţie: Şpagă de 20.000 de dolari pentru liderul de sindicat Vasile Marica

O atenţie de 20.000 de dolari este suma cu care o inspectoare vamală şi-ar fi cumpărat postul în urmă cu câţiva ani. Aceasta este declaraţia unor surse din interiorul sistemului vamal, care precizează că banii au ajuns la actualul lider al Sed Lex, Vasile Marica.


O inspectoare vamală susţine că a dat şpagă pentru a obţine postul
O inspectoare vamală susţine că a dat şpagă pentru a obţine postul / FOTO: romanul.eu



Femeia, proprietara unei vile de patru etaje în comuna Ghermăneşti, confirmă plata, despre care spune că a fost făcută de fostul soţ. Pe care Vasile Marica şi-l aminteşte, dar căruia zice că nu-i datorează nimic.
"Nu mi-a dat nimeni niciun ban. Ducu este bărbatul, într-adevăr, dar eu n-o cunosc pe ea. N-am văzut-o niciodată. Pe Ducu-l cunosc, într-adevăr. Am încercat, sindicatul, să înfiinţăm o firmă împreună. Nu mi-a dat niciodată niciun ban. Şi cu asta basta. N-a mers firma respectivă. Am închis-o şi i-am dat-o lui. Şi cu asta, basta. Nu m-a ajutat el cu nimic şi cu nimeni", a declarat Vasile Marica, preşedintele sindicatului Sed Lex.
Numele lui Vasile Marica a mai fost vehiculat zilele trecute în cazul scandalului şpăgilor din vamă."Domnul Marica este un şurub esenţial al maşinăriei diabolice de acoperire a evaziunii fiscale, fiind veriga de legătură dintre PNL şi celelalte grupuri de interese din cadrul Autorităţii vamale, iar preşedintele Băsescu, anul trecut, la întâlnirea cu liderii confederaţiilor sindicale i-a rugat pe aceştia să transmită domnului Marica că patronează un sindicat care gestionează contrabanda şi evaziunea fiscală", a precizat Vasile Lincu, preşedintele Pro Lex.
"Cum îţi permiţi să spui că dau bani la presă. Şi o pui pe mama să stea la televizor să plângă pentru că mă acuză cineva. Nu ţi-e jenă (...)", a replicat Vasile Marica.
vezi si video pe realitatea.ro

Niciun comentariu: